Dag 1.Schiphol-Milaan Linate - camping Fornella, Gardameer

24 april 2022 - San Felice del Benaco, Italië

Wegens de aangekondigde drukte op Schiphol waren we lekker op tijd vetrokken. Het was inderdaad heel druk. Online al ingecheckt dus meteen naar de bagagecontrole. Daar was een laaaaaannnnggee rij, maar ging toch aardig vlot. En toen..... Een sms op m'n telefoon dat onze vlucht was geannuleerd en KLM bezig was om voor ons om te boeken..... Lang verhaal kort😅stress en in plaats van 13.40 vlogen we nu 19.50. We kregen wel allemaal een coupon van €15 pp voor eten en drinken, wat later ook nog véél gedoe opleverde maar die anekdote zal ik jullie besparen. Maar goed, wachten.... Wachten... Wachten en wachten maar uiteindelijk konden we dan toch gaan boarden alwaar we te horen kregen dat we andere mondkapjes moesten hebben....dussssss Luka rennen naar een kiosk voor de juiste mondkapjes a €3 p.s.

Toen vliegen! Noah had nog nooit gevlogen en heeft ontzettend genoten van het opstijgen. Ik zal de video toevoegen😉. De vlucht ging voorspoedig en binnen 1,5 gingen we alweer landen in Milaan. Geen controles dus meteen gebeld voor de shuttle naar de auto die we hadden gereserveerd. De meneer vertelde al aan de telefoon dat hij die auto niet meer had, omdat we later zijn gekomen. 😖Ik had gemaild en geappt, al netjes in de middag! Tja, had hij niet gezien en was nu blijkbaar mijn probleem. Maarrrr hij had nog wel een auto voor 100 euro meer. Daar kon ik mee leven. Maar toen..... Ik wil betalen met m'n creditcard, weet ik m'n pincode niet meer!! Echt zooooo dom! En dat voor dit organisatietalent🙄😬. Ik mocht daar op geen enkele andere manier betalen en het was inmiddels 23.00...dus ons terug laten brengen naar het vliegveld, onderweg een auto gereserveerd bij Sixt op het vliegveld, die 23.30 sluit...wat een stress... Daar aangekomen de  vrouw achter de balie alles uitgelegd en zij zei dat ik waarschijnlijk gewoon met normale pas kan betalen..we moesten nog 10 minuten wachten omdat ik 23.06 had gereserveerd en zij de boeking pas na een half uur kon openen... Lang verhaal kort... Pinpas opgehoogd en na 2 pogingen deed hij het. GODZIJDANK!! Conclusie... 1000 euro méér betaald  voor de huurauto maaaaaarr we rijden nu wel in en superrrrdeluxe Audi Q2. Eluk nadeel heb z'n voordeel, zullen we maar zeggen😁. Zodra we wegreden vielen de kinderen achterin in slaap. De snelweg was rustig en Luka heeft me fantastisch geholpen met navigeren. We zagen het laatste stuk in het donker de bergen voor ons opdoemen en reden langs rijen cypressen. 🏞️ Eindelijk langzaam een beetje ontspanning! Om 1.30 kwamen we aan op de camping, snel de sleutel opgehaald, bedden opgemaakt en een snelle douche en naar bed.... Wat was dit een lange, stressvolle dag🥴. Maar we zijn er en hopelijk nu alleen nog maar ontspannen en plezier maken! 🍹🎉💋

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Ramona Van Hagen:
    24 april 2022
    Jeetje !!dat is een chaotisch begin zeg ,maar kan inderdaad alleen maar beter en relaxter worden....heel veel plezier xxx
  2. Claudette:
    24 april 2022
    Jeetje zeg wat een dag hebben jullie gehad. Hopelijk kan nu de ontspanning komen :-)
    Have fun
  3. Magda Rozenboom:
    24 april 2022
    Wat ontzettend leuk om te zien dat Noah zo geniet van zijn eerste vlucht met het vliegtuig.
  4. Opa Jansen:
    24 april 2022
    Zo Wen dat was wel een stressdag, maar nu begint de vakantie dus echt.
    Noah vond het wel heel geweldig toen jullie de lucht in gingen.
    Heel veeel plezier allemaal!!!
  5. (O)ma Gemma & (o)pa Laurent:
    25 april 2022
    Eerste dag wat minder misschien, maar nu lekker genieten!
    Mooi daar.