Dag 20: Hovborg-Wateringen

9 augustus 2019 - Wateringen, Nederland

Vanmorgen precies volgens planning om 9.00 vertrokken. Onderweg nog wat boodschappen gedaan en natuurlijk regelmatig een pauze. Het eerste stuk in Duitsland rond Hamburg veel file gehad. Daarna lekker door kunnen rijden. We hebben natuurlijk ook nog even bij een bekend wegrestaurant gegeten als afsluiter van de vakantie 😉. We zijn net om 20.00 eindelijk thuis gekomen.

Dus bij deze eindigt dan ook mijn blog van deze vakantie. Wat was het een prachtige vakantie, als we zo terugkijken dan beseffen we pas hoeveel prachtige dingen we hebben gezien. En wat hebben we ook ontzettend geluk gehad met het weer! Naar Noorwegen gaan en dan maar een uurtje of wat regen in bijna 3 weken en zoveel zon, dat is toch wel ontzettende mazzel! Noorwegen is echt onwaarschijnlijk mooi en heeft onze harten gestolen. Echt een aanrader! Bedankt voor al jullie interesse en meeleven, liefs van ons allemaal en tot volgend jaar ❤️😘

IMG_20190809_195647

1. Claudette:
    9 augustus 2019
    Bedankt voor alle verhalen en foto’s
    😊 Jullie hebben enorm genoten 😘

Welkom in NL
  2. Wendy:
    9 augustus 2019
    Graag gedaan😊was leuk om te doen en ook leuk om zelf te hebben😀zeker enorm genoten. Tot gauw! 😘
  3. Yvette:
    9 augustus 2019
    Wat Eem gave reis hebben jullie gemaakt
    Welkom terug
    Hier gaat alles goed hoor met Avanda
  4. Magda:
    10 augustus 2019
    Super lieve familie!
    Jullie zijn weer veilig thuis en heb en weer een mooi avontuur beleefd daar in Noorwegen. Wij hebben ook genoten van al jullie mooie foto's en verhalen.
    Dikke kus en tot snel
  5. Nickey:
    10 augustus 2019
    Echt leuk dat jullie weg waren maar nog leuker dat jullie nu weer dichtbij zijn ❤️
  6. Kim van der Ven:
    16 augustus 2019
    Leuk om mee te lezen zo! Het was echt een super vakantie geweest. Ben je verhalen en foto’s nooit zat geweest 😘