Dag 4. Shopping center & Desenzano del Garda

26 april 2022 - Desenzano del Garda, Italië

Vannacht heeft het bijna de hele nacht geregend, tenminste, elke keer dat ik wakker werd regende het. Ook vanmorgen was het nog grijs en regenachtig. Wel mooi toch ook weer, die wolken voor de bergen. We zijn de ochtend in ons huisje gebleven, lekker rustig aan gedaan. Precies voor ons huisje lag een plasje water waarin superschattig een merel aan het badderen was. Dat heeft dan toch die regen ons gebracht. (zie filmpje) Begin van de middag zij we naar een overdekt winkelcentrum gegaan waar we nieuwe schoenen voor Noah hebben gekocht. Daarna klaarde het weer op☀️😀en zijn we naar het mooie havenstadje Desenzano del Garda gereden. (ook een filmpje) Daar heb je heel grote, blije vissen, die steeds boven het water uit 'springen'. Zij vinden vast het uitzicht ook mooi. Na wat rondgekeken te hebben, lekker gaan eten aan een klein haventje en daarna natuurlijk nog een ijsje gehaald. (de lekkerste tot nu toe!)

IMG_20220426_160956IMG_20220426_161020IMG_20220426_161057IMG_20220426_161406IMG_20220426_161602

We waren op tijd weer terug in ons huisje, lekker moe. Vanaf morgen wordt het stralend weer😎🎉dus dat wordt genieten!! 🍨🍹🍷👙😜

1. (O)ma Gemma & (o)pa Laurent:
    26 april 2022
    Jullie zijn weer heerlijk herinneringen aan het maken. Mooi zo!